Оплата
Ми пропонуємо кілька зручних і безпечних способів оплати
*Доступні варіанти можуть відрізнятися залежно від способу доставки та типу товарів
1. Оплата готівкою
Оплата готівкою можлива тільки локально, у двох випадках:
- при самовивозі з магазину «Food4You» в м. Кропивницький;
- при доставці курʼєром Food4You у містах Кропивницький та Черкаси.
Якщо ви оформлюєте замовлення з самовивозом, ми:
- збираємо ваше замовлення на складі за накладною;
- доставляємо його в офлайн-магазин;
- після підтвердження готовності ви можете оплатити його готівкою в магазині або кур’єру Food4You
Для відправлень Новою поштою / Укрпоштою оплата готівкою при отриманні (накладений платіж) недоступна для товарів, що потребують дотримання температурного режиму.
2. Онлайн-оплата банківською карткою
Ви можете оплатити замовлення банківською карткою Visa / MasterCard прямо на сайті.
- оплата проходить через захищений платіжний сервіс WayForPay;
- дані вашої картки захищені, ми їх не бачимо й не зберігаємо.
Онлайн-оплата доступна для всіх способів доставки.
3. Оплата за реквізитами (IBAN)
Якщо вам зручно - ви можете оплатити замовлення за банківськими реквізитами (IBAN).
Після підтвердження замовлення ми надсилаємо вам реквізити. Ви можете оплатити:
- через інтернет-банкінг;
- у відділенні банку;
- через платіжний термінал.
Цей спосіб часто використовується для замовлень, які відправляються Новою поштою / Укрпоштою.
Після зарахування коштів ми відправляємо ваше замовлення.
4. Накладений платіж (оплата при отриманні)
Оплата при отриманні доступна лише для окремих товарів, які не потребують спеціальних умов зберігання чи дотримання холодового ланцюга.
Наприклад, кава, чай, солодощі та інші товари тривалого зберігання.
Для товарів, які можуть зіпсуватися, якщо пролежать на складі перевізника більше ніж 1–3 дні (риба, морепродукти, м’ясо, молочка, заморозка та інші продукти з холодового ланцюга) - накладений платіж недоступний, такі замовлення відправляються лише по передплаті.
Доступність цього способу оплати уточнює менеджер при оформленні замовлення.
5. Вагові товари
Якщо у вашому замовленні є вагові товари (риба, мʼясо, сир тощо), їхня фактична вага може трохи відрізнятися від орієнтовної ваги, вказаної на сайті.
Після формування замовлення менеджер:
- зважує товар;
- уточнює фінальну вагу та суму замовлення;
- погоджує з вами остаточну вартість до оплати або відправки.